اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

پشت پرده ماجرای سجاد غریبی، هالک ایرانی| پای پول در میان است؟

  • کد خبر: ۱۰۰۴۷۵
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
  • ۲
پشت پرده ماجرای سجاد غریبی، هالک ایرانی| پای پول در میان است؟
مبارزه ابتدایی سجاد غریبی و مارتین فورد یک سؤال را در ذهن همه به وجود آورده است.

سیدزاده | شهرآرانیوز؛ همه دارند از آن با عنوان «آبروریزی» و «مضحکه» و «رسوایی» یاد می‌کنند. دارند می‌گویند همه‌چیز دروغ و دغل بوده است. دارند از این می‌گویند که فتوشاپ چه کار‌ها که نمی‌تواند بکند و در عوض، چه گنجشک‌هایی که می‌تواند رنگ کند و جایش قناری تحویل ملت بدهد! همه دارند از قدرت و نفوذ شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که از یک جایی به بعد بالاخره جنس بنجل و تقلبی را از اصل تمیز می‌دهد و تنه به تنه فضای حقیقی می‌زند!

حتما تا امروز شما هم ویدئوی درگیری سجاد غریبی که به دلیل قد و قواره‌اش به «هالک و هرکول ایرانی» معروف است با مارتین فورد انگلیسی دیده‌اید. ویدئویی که این دو نفر را در دبی نشان می‌داد که بعد از کری‌خوانی‌های فراوان رودر‌روی هم قرار گرفتند که البته غریبی با یک ضربه فورد به عقب پرت شد. حالا بسیاری از کاربران دارند به بهانه انتشار همین مبارزه نه چندان جذاب برای ما، ویدئو‌ها و فیلم‌های گذشته را هم به اشتراک می‌گذارند و تجزیه و تحلیل می‌کنند.

فیلم‌هایی از مبارزات پیشین او که حالا باعث شده خیلی‌ها بگویند همان‌ها هم الکی بوده و همه مشت ولگد‌هایی که در تمریناتش نثارش می‌شود بی‌خود و بی‌جهت است. به انضمام کلی سؤال و صحبت دیگر. اینکه اصلا سجاد غریبی چه کسی است وچطور شد هالک ایرانی؟ اینکه آیا پای پول در میان است؟ چقدر؟ اینکه ما گول خوردیم و فکر کردیم سجاد غریبی چیزی دست‌کم از هالک سبزرنگ و جنگجو و مبارز فیلم‌های هالیوودی ندارد؛ اما در واقعیت چه؟ قرار است با همین تمرینی که پیش‌بینی آن دیدار رسمی را هم ممکن می‌کند، به مصاف رقیبش برود؟ زمان کمی نیست که حرف از این دو مبارز در فضای مجازی به گوش می‌رسد.

دلیل آن هم دیداری است که قرار است این دو نفر در دوم آوریل، یعنی حدود یک ماه دیگر، باهم داشته باشند. در ظاهر قرار است این رقابت در چهار وقت دو دقیقه‌ای برگزار شود و اتحادیه بوکس حرفه‌ای بر آن نظارت کند. هالک ایرانی، اما از اواسط دهه ۹۰ بود که در اینستاگرام به شهرت رسید. اینستاگرامی که برای او حسابی آمد داشت و حتی بعد از مبارزه نچسب دو روز گذشته، دنبال‌کنندگان صفحه او را بیشتر کرد. او یک جوان متولد ۱۳۷۰ در اهواز است که سابقه حرفه‌ای ورزشی ندارد و خودش گفته تنها دوره‌ای سابقه بدنسازی و فعالیت در رشته بوکس دارد. این در حالی است که فورد سال‌ها در حال تمرین در رشته هنر‌های رزمی ترکیبی بوده است و یکی از علاقه‌مندان جدی این رشته ورزشی محسوب می‌شود. تناقضی که حدس و گمان‌ها را درباره یک پول هنگفت به میان آورده است.

روزنامه هفت صبح در این‌باره نوشته است: «برای مسابقه دوم آوریل سجاد‌غریبی و مارتین فورد از مدتی پیش بلیت‌فروشی شروع شده که قیمت پایه هر بلیت ۴۰ پوند معادل یک‌میلیون‌و ۵۰۰ هزار تومان است. محل برگزاری این مبارزه یعنی سالن o۲ arena حدود ۲۰ هزار نفر ظرفیت دارد و با فرض پر شدن تمام صندلی‌ها، ۳۰ میلیارد تومان بلیت‌فروشی انجام می‌شود. حتما درصدی از عواید حاصل از برگزاری این مبارزه نصیب او و اسپانسرهایش می‌شود. ضمن اینکه صفحه اینستاگرام او هم به همین بهانه رونق بیشتری گرفته است.»
این در حالی است که برخی ادعا‌ها می‌گوید او صرفا به واسطه حضور در این رقابت پولی معادل ۳۰۰ هزار‌دلار دریافت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
1
0
بالاخره نفهمیدیم این مبارزه است یا مسخره بازی شما خودتونم نفهم تر از همه هستید ی حرف درست بزنید مردم بدانند چی ب چیه
الی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
1
0
بی مزه بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->